وکس صورت به راحتی و بدون درد


مرحله اول:

انتخاب محصول مناسب برای وکس صورت.

 

چگونه صورتمان را وکس کنیم؟

چگونه صورتمان را وکس کنیم؟

 ۱-وکس مناسب با شرایط پوستتان را انتخاب کنید.

بیشتر فروشگاه لوازم بهداشتی وکس صورت دارند شما باید به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید. و مطمئن شوید محصولی را انتخاب می کنید که با پوست صورت شما سازگار باشد.

به طور مثال محصولاتی که قدرت چسبندگی بیشتری دارند برای نقاطی غیر از پوست صورت هستند و اکیدا نباید از آنها برای پوست صورت استفاده شود. بعضی از پک ها همراه لوسیون و یا ژل آلئوورا برای بعداز انجام دادن وکس می باشند.

۲- بین وکس سرد و یا گرم کدام را انتخاب کنیم:

اگر قبلا وکس کرده باشید، ممکن است که به نظرتان بیاید که حالت گرم آن مقداری سخت تر بوده و التهاب ناشی از آن مدت زمان بیشتری باقی می ماند. با این حال وکس های سرد در مغازه ها به وفور یافت می شود.

شما باید حالت های گوناگون آن را امتحان کنید تا محصول سازگار با پوستتان را بیابید.

 

مرحله دوم:

پوست صورت خود را چگونه آماده وکس کنیم.

۱-زمانبندی مناسب برای وکس صورت:

حد اقل سه هفته قبل از وکس کردن ، شیو نکنید. باید موی کافی برای وکس کردن وجود داشته باشد. اگر موهای صورتتان به سرعت رشد می کنند، بلافاصله بعد از اینکه به اندازه ی کافی بلند شدند ، آنها را وکس کنید.

۲-برای آماده سازی برای وکس کردن ، صورتتان را لایه برداری کنید.

این کار برای آماده کردن پوست برای وکس لازم است. این عمل به بیرون آمدن موهای زیر پوستی کمک می کند. با این حال در روزی که مایل به انجام وکس هستید، لایه برداری را انجام ندهید. زیرا این کار باعث حساس شدن پوستتان   می گردد.

 

محصولی مناسب برای پوست

محصولی مناسب برای پوست

۳-صورت خود را برای وکس کاملا پاک کنید.

زمان وکس هیچگونه آرایشی روی صورتتان نباشد. از هرگونه پاک کننده ای بجز اسکراب ها می توانید استفاده کنید. موهای خود را جمع کرده و از دیده شدن خط رویش آنها مطمئن شوید.

 

وکس اصول اولیه زیبایی

وکس اصول اولیه زیبایی

۴-زمان انجام وکس موهای صورت تان را کوتاه کنید.

 اگر شما مرد هستید، موهای صورتتان را به اندازه ی یک بند انگشت ( حدودا ۱٫۸-۱٫۶ اینچ) کوتاه کنید. این موها شامل خط ریش و سبیل  می شوند.

  • برای خانوم ها: اگر ابروهای خود را وکس می کنید، قسمت هایی که مایل به کندنشان هستید را کوتاه کنید. هرچه موها را کوتاه تر کنید درد کمتری را احساس می کنید.

مرحله سوم:

نحوه استفاده از وکس برای کندن موهای صورت.

 

وکس کردن مو صورت

وکس کردن مو صورت

۱-دستورالعمل ذکر شده بر روی کیت وکس تان را دنبال کنید.

اگر از وکس داغ استفاده می کنید، آنرا گرم کنید. گاهی لازم است تا آنرا درون ماکرویو و یا فر، ذوب کنید. با این حال ماکروویو چندان پیشنهاد نمی شود. زیرا ممکن است محصول را به طرز وحشتناکی داغ کند.

 

وکس کندن مو صورت

وکس کندن مو صورت

 

۲-چک کردن دمای وکس گرم قبل از مصرف

برای این کار مقدار کمی از وکس را روی ساعد خود بگذارید. اگر بیش از حد داغ است کمی صبر کنید تا سرد بشود. اگر با سرد شدن دوباره جامد می شود، از روش دیگری برای گرم کردن آن استفاده کنید. اگر باعث واکنش پوستتان می شود، ادامه ندهید، زیرا برای پوستتان مناسب نمی باشد.

 

اصول وکس صورت

اصول وکس صورت

۳-نحوه مصرف وکس:

برای دیدن ادامه مطلب نحوه مصرف وکس اینجا را کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/وکس-صورت-بدون-درد/

 

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, اپیلاسیون آرامیس, اپیلاسیون بدون درد, اپیلاسیون سعادت آباد, اپیلاسیون شهرک غرب, اپیلاسیون غرب تهران, سالن آرامیس, سالن اپیلاسیون, قیمت اپیلاسیون, مرکز اپیلاسیون تهران, مرکز تخصصی اپیلاسیون



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: